niedziela, 7 kwietnia 2013

ISANA HAND CREME

Jakiś czas temu kupilam krem do rąd firmy ISANA, którą możemy kupić jedynie w Rossmannie

 krem pochodzi z limitowanej edycji.

opis na opakowaniu:

ISANA KREM DO RĄK KWIAT POMARAŃCZY

Pielęgnacja i ochrona dla sprężystej, pięknej skóry dłoni

DZIAŁANIE I PIELĘGNACJA: Isana krem do rąk kwiat pomarańczy o świeżym zapachu pomarańczy i kwiatu pomarańczy został opracowany specjalnie do pielęgnacji suchej skóry dłoni. Bogata formuła pielęgnująca z masłem kakaowym, pantelonem i gliceryną intensywnie rozpieszcza dłonie. Dopełnieniem kompozycji jest wysokowartościowy olej z pestek moreli. Krem do rąk łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając na skórze klejącej warstewki.
bez olejów mineralnych. bez silikonów. bez parabenów

Otwór typowy dla kremów do rąk
konsystencja:
Moja opinia:

Krem dobrze się rozprowadzał, szybko wchlanial. Nie mam mocno wyszuszonych dłoni także potrzebuję powiedzmy "minimialnego nawilżenia" i przy tym krem spisał się dobrze. Stosowałam go także do nawilzenia stóp i trochę poprawila się moja skóra w tej części ciala. Zapach bardzo przyjemny, orzeźwiający, pomarańczowy i domieszką cytryny. Chętnie wypróbuje inne kremy tej firmy.

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)