środa, 26 czerwca 2013

Kolejny FLIRT z SYNERGEN

Witajcie w ten pochmurny dzień.  Wszystkie egzaminy i poprawki już za mną. 3 lata studiów szybko minęły a w lipcu czeka mnie jeszcze obrona...

 Dzisiaj przychodzę z recencją produktu, który zakupiłam przy okazji -40% na produkty do pielęgnacji twarzy w Rossmannie. Sięgnęłam po płyn do mycia twarzy marki wlasnej Rossmanna jaką jest SYNERGEN. Jak wiece mam już krem z tej serii i dobrze mi służył.

co? SYNERGEN FRUITY FLIRT- PŁYN DO TWAARZY DO SKÓRY MIESZANEJ

cnea: około 10 zl

Dostępność: wyłącznie drogerie Rossmann






 Opakowanie: 
Standardowa przezroczysta buteleczka, która została wykonana z plastiku. Możemy bez problemu kontrolować ilość płynu.

Kolor plynu: zielony



 Co mówi nam producent?






Otwieranie typu klik









Skład:
pozostałe informacje:


Płyn do mycia twarzy stosowałam rano i wieczorem zgodnie z zaleceniem producenta. Dobrze oczyszcza moją skórę z kurzu, zanieczyszczeń. Nie podrażnił moich oczów. Może pozostawiać uczucie ściągnięcia, ale stosowałam krem z tej samej serii o którym pisałam TU.  Po ich stosowaniu zauważylam lepiej oczyszczone pory. Zapach: chemiczny, owocowy? przyjemny i mało wyczuwalny. Jak dla mnie spełnił swoją funkcę w 100 %- oczyszczał, nie wysuszał i nie podrażniał.

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Od kiedy używam: od około 3 tygodni
Czy kupię ponownie? raczej tak

a Wy jakiego płynu/ toniku używacie do oczyszczania twarzy?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)