niedziela, 16 czerwca 2013

Ważna dla każdej kobiety...

Ważna dla każdej kobiety jest higiena i pielęgnacja stref intymnych. Szczególnie taka dbałość jest zalecana latem.Do wyboru mamy: żele, emulsje, płyny.
Obecnie  używam płynu do higieny intymnej Facelle
Fresch

Dostępność: wyłącznie drogerie Rossmann

Cena: około 6 zł

Dostępne także inne rodzaje

 Opakowanie: Nieprzezroczysta buteleczka, łatwo się trzyma w dłoni,


Co mówi producent?
 Skład
 Pojemność: 300 ml
 Otwór typu klik, z którym nie mamy problemu, gdy mamy mokre dłonie
 Pojemność: 300 ml
 Konsystencja: bezbarwny żel w dosyć lejącej się formie, może przelewać się przez palce, przez co staje się mniej wydajny

Kiedyś myślałam, że takie płyny są mi zbędne. Jednak od około 3 lat zaczęłam używać ich regularnie i nie wyobrażam sobie myć stref intymnych zwykłym mydłem, bądź żelem. Płyn do higieny intymnej marki własnej Rossmanna- Facelle dobrze się pieni, myje i nie podrażnia. Zapach ma chemiczny, ale jest on delikatnie wyczuwalny. Producent informuje, że może  być stosowany również do delikatnego mycia całego ciała. Wiem, że wiele włosomaniaczek używa żeli do higieny intymnej Facelle do zmywania olejów z włosów, bądź samego mycia włosów. Producent mógłby pomyśleć o wariancie z pompką.

+cena
+nie podrażnia
+dobrze myje
+dostępność w każdym Rossmannie
+wiele zastosowań (m.in. do mycia ciała i włosów)
+poręczna buteleczka

- mała wydajność przez lejącą konsystencję
-brak pompki

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)