środa, 10 lipca 2013

Orzeźwienie

Obroniłam się i mam tytuł licencjata :)

 Żel pod prysznic Oceania, dostępny w sieci Biedronka


cena: 2,99 zł


Dostępność również w innych wariantach zapachowych

Opakowanie: Plastikowa butelka, łatwo mieszcząca sie w dłoni. zawiera chropowatość, która zapobiega wyślizgnięciu się z dłoni.







Co mówi producent?



 Skład:
 Inne informacje:
Według gepir.pl Producentem jest SERPOL-COSMETICS Spółka z o.o. Sp. k. , która produkuje także dla Biedronki mydła w płynie Linda
 Otwór typu klik:
 Konsystencja:
Konsystenjca trochę galaretkowata, ale nie lejąca się.

Moja opinia:

Sięgnęłam po ten żel kiedy nie miałam za dużo gotówki przy sobie (wiadomo w Biedrze nie można płacić kartą), zniuchałam ten żel i trafił do mojego koszyka. Zapach: bardzo orzeźwiający i pobudzający nasze zmysły. Żel bardzo dobrze oczyszcza naszą skórę oraz dobrze się pieni, ale to za sprawą SLS na drugim miejscu. Przy codziennym używaniu przesusza skórę i należy użyć balsam. Mimo swej konsystencji jest wydajny.

+zapach
+cena
+dobrze oczysza skórę
+dostępność
+duża pojemność

-wysusza skórę


Ilość zużytych opakowań: 2
Od kiedy używam: nie pamiętam
Czy polecam:Trudno stwiwrdzić
Czy kupię poniwnie: Być może

Co sądzicie o tych żelach?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)