poniedziałek, 1 lipca 2013

żel ISANA z ekstraktem z jedwabiu

No i mamy lipiec. Szybko ten czas mi leci, 9 lipca mam obronę i muszę jeszcze posiedzieć nad notatkami. Także wakacje bez poprawek we wrześniu, bez warunków rozpocznę dopiero po 9 lipca.
Dzisiaj żel pod prysznic, który większość z Was zna, jednak ja dopiero poznaje kosmetyki firmy ISANA.



żel pod prysznic z ekstraktem z jedwabiu

Cena: 3,99zł (często w promocji 2,99 zł)

Dostępność: wyłącznie w drogeriach Rossmann

Pojemność: 300 ml








 Opakowanie standardowe dla serii tych żeli, wykonane z plastiku, które łatwo trzyma się w dłoni.

 Co mówi nam producent?
 Składniki:




Otwór typu klik,standardowy dla żeli Isany

Mimo obietnic producenta  nasza skóra po użyciu tego żelu nie pozostaje nawilżona, jednak jej nie przesusza. W zgrabnej buteleczce mamy 300 ml produktu, które łatwo mieści się w dłoni i  nie wyślizguje się z niej jeśli mamy  mokre ręce. Dzięki półprzezroczystemu opakowaniu możemy kontrolować ilość pozostającego nam żelu. Zapach jest bardzo przyjemny dla naszego nosa, wyczuwam lekką nutę kwiatową. Konsystencja żelowato-lejąca, przez co staje się mniej wydajny.

+cena
+zapach
+opakowanie
+ nie przesusza skóry
+dostępność wielu wariantów zapachowych

+/- wydajność


Ilość zużytych opakowań: 5
Od kiedy stodują: od 6 miesięcy
Czy kupię ponownie: TAK
Czy polecam: TAK

Używałam z tej serii:
MELON&GRUSZKA

a Wy jaki z tych żeli lubicie najbardziej?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)