wtorek, 10 września 2013

GARNIER SKIN NATURALS, Hydra Adapt Ochronny KREM-ELIKSIR

Ponad miesiąc temu kupiłam krem do twarzy od Garniera Hydra Adapt KREM-ELIKSIR, o którym mogliście przeczytać TUTAJ. Stosuję go od ponad miesiąca czy się polubiliśmy? Zanim o tym napiszę to przedstawię tego żółtego osobnika :)



Garnier Hydra Adapt Ochronny Krem-Eliksir
 dla skóry normalnej i delikatnej

Cena: od ok.9 zł- ok.15 zł

Pojemność: 50 ml

Dostępność: drogerie, hipermarkety
 Informacje na kartonowym opakowaniu:





 Skład... bardzo długaśny

 Zawartość kartonika:

 Informacje na tubce:




Moja opinia:

Ochronny Krem-Eliksir utrzymany jest w zółtej tonacji. Mała, poręczna tubka znajduje się w kartonowym opakowaniu. Jeśli chcecie się przekonać o konsystencji tych kremów to widziałam w "drogeri NATURA" czy ROSSMANN'ie wystawione testery. Zapach żołtka- delikatny, nie zdażniący.
Moja skóra jest mieszana z tendencją do niedoskonałości oraz alergi. Wybrałam ten krem ze względu na to, ze posiada filtr (idealne na lato) oraz przeznaczenie do skóry delikatnej. Przejdźmy do obietnic producenta:
  • Ochrona przed słońcem? Myślę że tak
  • Dodanie skórze blasku? Tak, po naniesienu kremu na skóre widoczny "blask"
  • 24h nawilżenie? Nie sądze, bo średnio nawilżał.
  • Nietłusta konsystencja? TAK
  • Szybko się wchłania? TAK
Składów nie umiem rozszyfrować dobrze, ale przeraża mnie ilość składników. Jeżeli stosują składniki pochodzenia naturalnego to nie powinno być ich mniej?

Jak krem zadziałał na moją skórę? Nawilżenia dobrego nie zauważyłam. Po nałożeniu kremu nasza skóra się świeci co na początku bardzo mi przeszkadzało. Niestety po około 2 tygodniach używania tego kremu zauważyłam całkiem sporą gromadkę grudek pod skórą, dodatkowo częściej poajwiały się niedoskonałości. Zostało mi jeszcze troche tego kremu,który muszę wyrzucić bo nie chcę pogorszyć stanu mojej skóry.

Kupiłam jeszcze matująco- odświeżający KREM-SORBET- mam nadzieję, że będzie lepiej służył mojej skórze.

Używałyście ten krem? Czy zdecydowałyście się na inny wariant?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)