niedziela, 15 września 2013

ISANA, BODY CREME SHEABUTTER & KAKAO

Witajcie w tą leniwą niedzielę. Dzisiaj mam ochotę siedzieć pod kocykiem z kubkiem malinowej herbatki. Po małej przerwie w blogowaniu mam dla Was notkę o kremie do ciala od ISANY o pięknym kakaowym zapachu- ISANA, BODY CREME SHEABUTTER & KAKAO

 ISANA, BODY CREME SHEABUTTER & KAKAO

Cena: 9,99 zł (często w promocji za 7,99 zł)

Pojemność: 500 ml

Dostępność: wyłącznie drogerie Rossmann

Dostępne wersje:
- granat&figa 
- olive 






Opakowanie:
 

 Informacje od producenta:

Skład:




Moja opinia: 

Krem mieści się w plastikowym, okrągłym opakowaniu, które łatwo się odkręca. Dodatkowe zabezpieczenie w postaci folii. Już przy pierwszym odkręceniu wieczka czujemy zapach kakao, który jedni mogą pokochać inni znienawidzić. Mi przypadł on do gustu i uprzyjemnia kremowanie zarówno ciała jak i wlosów. Krem bardzo dobrze sie rozsmarowuje na ciele, przyzwoicie się wchłania, pozostawiając skórę dobrze nawilżoną- co czujemy nawet po ok 12 godzinach. Nie podrażnia skóry po depilacji, pielęgnuję ją i jak wcześniej wspomniałam dobrze nawilża. Zawartość masła shea dobrze wpłynęła na moje włosy, kremuje je wieczorem i kładę się spać, by nastepnego poranka umyć włosy i cieszyc się miękkimi, delikatnymi i błyszczącymi włosami. z całej dostępnej trójki najbardziej przypadł mi ten wariant zapachowy :)

+cena
+pojemność
+ wydajność
+zapach
+dobre nawilżenie zarówno ciała jak i włosów
+wygodne opakowanie
+dostępny w każdym Rossmannie

-brak :)

a Wam który z kremów do ciała ISANA spodobał się najbardziej?

Katka91

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)