niedziela, 29 września 2013

Facelle, płyn do higieny intymnej 50+

Witajcie:)

Tak, tak będzie o płynie do higieny intymnej przeznaczonej do  higieny intymnej przeznaczonej po 50-tym roku życia. Co prawda za ponad miesiąc ukończę dopiero 22 lata, ale przez moją nieuwagę właśnie ten płyn trafił do mojego koszyka. Pisałam o tym TUTAJ . Czy zaszkodził mi w jakikolwiek sposób? Zacznijmy od przedstawienia naszego gagatka :)



 Facelle, płyn go higieny intymnej 50+

Cena: 6,29 zł (często widziany w promocji)

Pojemność: 300 ml

Dostępność: wyłącznie drogerie Rossmann

Dostępny w wariantach:

-Fresch
-Sensitive
-Sensitive w piance (Nowość)







Jakie informacje znajdziemy na opakowaniu?

 Skład:
 Otwarcie/zamkniecie na zatrzask:

Dla ułatwienia przelałam go do opakowania, które znajdziecie w każdym Rossmannie za 1,99 zł

Moja opinia:

Opakowanie: tradycyjna plastikowa, nieprzezroczysta butelka. Jedynie podkładając ją pod swiatło zobaczymy ile nam go pozostało. Butelkę łatwo trzyma się w dłoni, nie wyślizguje się.

Konsystencja: niemal przezroczysty, lejący się żel

Zapach: wyczuwam rumianek, nie wiem jaki ma zapach oczar. Nie utrzymuje się długo na skórze.

Wydajność: Płyn nie posiadał pompki i bez niej jest mało wydajny, dlatego zakupiłam specjalne opakowanie z pompką, dzięki czemu nie zmarnuje dużo płynu.

Ogólnie mówiąc: łagodny, nie podrażniający stref intymnych żel. Łagodzi podrażnienia i nie wysusza. Nie zawiera SLS co jest bardzo wskazane. Dobrze się pieni i można nim umyć ciało oraz włosy.

Znacie płyny do higieny intymnej Facelle?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz. Wasze opinie sa dla mnie bardzo ważne.

Kasia :)